16 בפברואר 2010

משנכנס אדר מרבים בשמחה





עליי המשפט הזה עובד בהחלט...  חג פורים הינו חג אהוב עליי במיוחד מכמה סיבות. ראשית,  שני ילדיי ואני נולדנו בחודש אדר. שנית, חג פורים סמוך לחג הפסח, מה שאומר שהחורף מגיע לקיצו והאביב בפתח, ושלישית- סוף סוף יש הזדמנות להתחפש ולהכנס לדמות אחרת שלא חיה בעולם המציאות, ולהשתעשע קצת.
בכל שנה בעלי ואני מתחפשים בתחפושת זוגית, ואני מצליחה לגרור אותו לעולם האגדות והסרטים האהוב עליי במיוחד. בעבר, התחפשנו לפיטר פן וטינקרבל, אלאדין ויסמין, לקוסם ונערתו, והשנה החלטנו (כלומר- החלטתי..) שנתחפש לטרזן וג'ין. אני מודה, בעלי נלחץ קמעה, שכן ידוע שטרזן לא עוטה על עצמו יותר מידי בגדים, אבל הבטחתי לו שאכין  וריאציה לבושה יותר מהמקור. את רוב התחפושות אני תופרת בעצמי, גם את של בתי. מכונת התפירה שלי נפתחת בארוע 'דרמטי' וחגיגי, פעם בשנה, כשצריך לתפור תחפושות. אני מכניסה אותה הביתה מהמרפסת, מורידה את הניילון שעוטף אותה ומזיזה בעדינות את האבק וקורי העכביש שנאספו שם במהלך השנה... הסלון שלי בן רגע הופך לאטלייה של מעצב על, רווי בדים, סרטים, סיכות וטולים צבעוניים. הילדים כמובן, משתעשעים עם הבדים והסרטים ויש חגיגה אחת גדולה.
חג פורים הוא לא רק לילדים. גם לנו הבוגרים מגיע להשתעשע קצת ולשייט בין מציאות לדימיון, ביחוד כשהמציאות שלנו שוחקת ועמוסה. הרעיון של להיות מישהו אחר ליום אחד, מבלי שיבקרו או ישפטו את התנהגותנו מכיל בתוכו אלמנטים תרפויטיים לטעמי. ואם גם זוכים לחגוג במסיבת פורים משובחת עם הזהות החדשה, אין יותר נפלא מזה. אני אישית ממליצה להכין תחפושות באופן עצמאי ולא לקנות את אלה המסחריות והנדושות. תחליטו למה בא לכם להתחפש, חפשו תמונות באינטרנט של אותה הדמות והתחילו ללקט פריטים רלוונטיים ולהרכיב את הלוק הנבחר. אפשר ורצוי גם לרכוש אביזרים נילווים בחנויות ובשווקים.
אז למה אתם מתחפשים השנה?

הפעם הצטלמתי בת"א כאשר יצאנו בעלי ואני לבר קריוקי במרכז ת"א בשם "מקום מהסרטים" (מומלץ!).
בפוסט הבא- תמונות של התחפושת שלי,
וגם רשמים נוספים מאופרה מדהימה (פאוסט).













מעיל: jamp, חולצה: גולף עודפים, חצאית גינס: תמנון, חגורה: 24/7, גרביון: אקססורייז, מגפונים: marko עודפים, קלאץ': top ten.

תודה לעודד על הצילומים גם בקור וברוחות של הערב בת"א...

7 בפברואר 2010

אמצי לך ז'קט




אין ספק כי הז'קט הוא אחד הטרנדים הלוהטים של העונה, שהגיע אלינו הישר משנות ה-80. הז'קט נכון ללבישה בעיקר בתקופות מעבר, בהם אנחנו נדרשים להתלבש בצורה מודולרית ולהיות מסוגלים להתאים את עצמנו למזג האוויר ההפכפך.  כל טרנד שיוצא לעולם- אני קודם כל בוחנת, מעלעלת במגזינים ובקטלוגים, צופה במתלבשים ברחוב ובבלוגריות האופנה ורק אז, מחליטה האם הוא נכון עבורי. אינני ממהרת לאמץ כל טרנד, וביחוד לא את אלה שכבר כל העולם אימץ, או כאלה שבוודאי לא מתאימים לי. את טרנד הז'קט, החלטתי לאמץ.
הז'קט נתפס בעינינו בד"כ כפריט לבוש גברי ומתקשר למראה מחוייט ורשמי. אלה מבינינו שנדרשים להגיע למקום עבודתם בלבוש רשמי ומחויט , וודאי מורגלים לעניין הז'קט, שבד"כ משולב עם חצאית עיפרון או מכנס מחויט. אין זה חייב להיות כך. ניתן להרכיב אאוטפיט מעניין שאינו מחייב או רשמי כאשר משלבים את הז'קט דוקא עם מכנס/חצאית ג'ינס ולהפגין מראה קז'ואלי אך עם זאת קלאסי. כמה פעמים התחשק לכם לזרוק על עצמכם משהו לא מחייב ולצאת מהבית, אך עדיין להביע אמירה אישית וסטייל? נסו את הז'קט באופן הזה, וספרו לי איך יצא.
טיפ למודרניות: אם כבר אימצתן את הטרנד החם, הקפידו לקפל ולהפשיל את השרוול עד למרפק, מה שיעניק לו מראה שיקי יותר.
לסיום- צירפתי לכם כמה תמונות של סלבריטאים שאימצו את הטרנד.
שבוע מקסים לכולם!!












ז'קט: NIBA, חולצה וחצאית: תמנון, תיק: הוניגמן, נעליים: שוק רמלה, צמיד: הכנתי בעצמי, שרשרת כסף קצרה: תכשיטי בן יהודה, שרשרת ארוכה: קיבלתי מתנה.
תודה לעודד על הצילומים!

וכעת לסלבס:
יעל גולדמן

ריהאנה

פיצ'ס גלדוף



גווינית פלטרו




חליפת פסים- כך איב סאן לורן עשה זאת ב1966.


בלוגרית אהובה עליי קרלה שלובשת הרבה ז'קטים וינטג' (מומלץ להכנס).