20 באפריל 2010

פוסט כחול לבן





לכבוד יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל, החלטתי להשקיע ולצלם מיני הפקת אופנה בכחול לבן, שצולמה בשכונת רמות אשכול בירושלים, מקום מגוריהם של הדודים האהובים חנה וניסן. לשם כך, פתחתי את הארון והוצאתי פריטים נבחרים בגווני הדגל, איתם יצרתי 3 אאוטפיטים שונים. למרות שתכננתי להשאיר אותם בכחול-לבן, לא התאפקתי ונתתי זריקת צבע נוסף בדמות נעל או אקססוריז כדי להעשיר את החגיגה (אושרת- בשבילך, לבוש ב-3 צבעים...).
בכל שנה, אנחנו יוצאים ביום העצמאות עם חברים או משפחה, כמיטב המסורת הישראלית למנגל באחת החורשות השוקקות במדינתנו. השנה, החלטנו לשנות ולשלב גם תוכן ערכי וחינוכי לילדים ביום הגדול הזה. לכן, הלכנו לתערוכת מטוסים בבסיס חיל האוויר בו משרת גיסי היקר, סרן א',  והנחלנו לילדינו קצת ערכים ופטריוטיות. היה מקסים ביותר וגם טעים (כי איך אפשר בלי מנגל בסוף?).
אז, איך אתם חגגתם היום?
ואי אפשר בלי איחוליי חג שמח , מזל, הצלחה ושלום למדינתנו, ומי יתן שלא תאבד תקוותנו לעד.
תודה מיוחדת לעודד על הצילומים!










אני לובשת: חולצה- זארה (ישנה), חצאית- קסטרו (מאחותי), עניבה- מחנות של 2 ש"ח, נעליים- אלדו עודפים, גרביים- גולדן ליידי, חגורה- טופ טן, צמידים, עגילים וקשת- דיווה.





אני לובשת: שמלה- H&O, ווסט- בוטיק גלמור נתניה, סנדלים- טו גו (קיץ שעבר, 30 ש"ח!!), צמיד- טופ טן, תיק- קיבלתי ממירי, קשת לשיער- בזאר בר"ג.











אני לובשת: שמלה לבנה- זארה (100 ש"ח חורף שעבר), חולצה- מתנה מחמותי, נעל- ניין ווסט (לפני שנתיים), קלאץ'- גולף עודפים (20 ש"ח!), צמידים ושרשראות פנינים: שוק רמלה לוד.

7 באפריל 2010

אביב הגיע פסח עבר




כמו שהבטחתי בפוסט הקודם, האביב הגיע גם אליי לבלוג בדמות חצאית צבעונית, חולצה לבנה ועקבים בצבע ניוד על רקע שדה שיבולים פתוח. לגבי הגרביונים- מעבר לכך שהן נרכשו ממש עכשיו מגולף והן מתאימות לאביב, הסיבה האמיתית לשילובם באאוטפיט הנוכחי הייתה מקבץ לא אנושי של עקיצות יתוש שהצטברו על רגליי, לאחר לינת שטח ברמת הגולן. יצאנו עם כל המשפחה לטיול באחד הנחלים היפים בגולן ולאחריו קינחנו בארוחת 'על האש' משובחת וגם לנו באחת החוות שליד קריית שמונה. היתה חופשה מדהימה, משפחתית ורגועה, תכונות שאינן מצויות במיוחד ביומיום הגדוש והלחוץ שלי. לדעתי צריך לפזר חופשות בנות שבוע במהלך כל השנה, במקום לרכז אותן בחודשיים בסוף השנה. היופי בחופשות הללו שהן מהוות פסק זמן איכותי ומרענן, מעשירות את צבר החוויות בהנאות קטנות ונותנות לנו כוח להמשיך ולהתמודד עם השגרה הלחוצה, אך ההכרחית. ממש כמו שצריך לתדלק כל יומיים את הרכב או לעשות לו טיפול מקיף כל 10,000 ק"מ. מעניין למה שתי הדוגמאות שבחרתי הן מעולם הרכב והמכניקה, אולי כי אני באמת מאמינה שגם הגוף שלנו מתפקד כמכונה משוכללת, הזקוקה לשימון ותחזוק תקופתי על מנת להמשיך ולתפקד.

מקווה שגם החופשה שלכם הייתה נפלאה ושהטענתם מצברים!

בהזדמנות זו אומר תודה ענקית ומיוחדת לגיסתי אושרת היקרה (המכונה עו"ש), שהיא צלמת אדירה ומעצבת גרפית מוכשרת, שיצאה איתי לשוח בשדות בערב החג. נשיקות!!!








ובדרך הביתה מצילומי השטח, קינחנו בצילומים במבנה האבן המקושת






חולצה: זברה, חצאית: h&m מתנה מאחותי (מניו יורק), גרביון: גולף מהעונה, נעליים: מנגו עודפים (רק 120 ש"ח!!), תיק: מתנה ליומולדת מחנה (היחידה שקולעת תמיד לטעם שלי..), צמיד: מיקס מכל מיני שיש לי, קשת לשיער: הכנתי בעצמי.
שיהיה סופ"ש כיפי לכולם!