29 בנובמבר 2009

הכרות רשמית

הי כולם,
פתחתי בלוג אופנה חדש בשם 'לירה סטיילינג', וחשבתי שבתור התחלה תרצו לדעת מה מקור השם. אז ככה, השם בעצם הינו שילוב של הסטייל שלי ("לירה"- שם חיבה)  עם לירה שטרלינג, המטבע האנגלי.
לפני כחודשיים, החלטתי לפתוח בלוג אופנה משלי, אחרי ששוטטתי בהרבה בלוגים ישראלים ואחרים. בלוג אחד במיוחד היווה עבורי השראה, והוא אפונה, של דר משיח. ואז החל המסע של חיפוש השם האופטימלי שיכלול מצד אחד את השם שלי ומצד שני ישקף את נטיותיי האופנתיות. אני ידועה בקרב מכריי, כאחת שקונה בגדים ונעליים (והרבה) במחירים עממיים ואפילו זולים מאוד, ומרכיבה אאוטפיטים מיוחדים שנראים יקרים ("זה רק נראה יקר"- מכירים?..).
אני באמת מאמינה שאפשר לקנות בדולר ולהיראות מיליון דולר, אם יודעים לשלב את הפריטים הנכונים במקומות הנכונים. בכלל, שילובים הם שם המשחק בעיניי באופנה. ישן עם חדש, יקר עם זול, שילובים של גוונים מעניינים ועוד. ואיך כל זה מתבטא בשם הבלוג? לירה- היא מטבע בעל קונוטציה זולה ומיושנת (לירה ישראלית למשל..), אך למעשה שווויה של הלירה שטרלינג עולה על הדולר והיורו (לירה=6.26 ש"ח). בדיוק כמו האאוטפיטים שלי, נקנים בזול אבל שווים הרבה יותר. הלוגו שלי כולל גם תמונה של מטבע של דיוקן אישה בדמוי סיכת וינטג'. תודה רבה לאושרת קרן, מעצבת הגרפית המוכשרת והמדהימה שעיצבה לי את הפנים של הבלוג.
בתור התחלה, צירפתי תמונות מיום שישי האחרון שצולמו בירושלים, מתחת לביתו של גיסי (להלן "גיסנו") אצלו התארחנו אני ומשפחתי בשבת. בימים אלה ממש אני מחפשת צלם אופנה שאיתו אוכל לעבוד על צילומים מקצועיים לבלוג.
השמלה שאני לובשת, נלקחה מהארון של הסבתא (מהפוסט הראשון, עוד תשמעו עליה בהמשך), אשר עברה מספר שינויים מאז ש'יצאה מהארון'. במקור, השרוולים היו ארוכים והאורך שלה היה אחרי הברך. זה הזמן להגיד לכן שאפשר וכדאי לשנות בגדים שלכם שלא לבשתם תקופה ארוכה ובכ"ז קשה לכם להיפרד מהם ולמסור לאחרים. תנסו לחשוב אלו שינויים תוכלו לעשות על מנת להפוך את הבגד ליותר אטרקטיבי ולביש עבורכם. ניתן לקצר שרוולים או להאריך, לקצר/להאריך שמלה, להפוך שמלת שרוולים וכתפיות לשמלת מחוך, להוריד או להוסיף אלמנטים מיוחדים לטופ של הבגד ועוד ועוד. תוכלו כמובן להיעזר בתופרת מקצועית שתייעץ לכם על השינויים האפשריים. אני עושה זאת המון, ובכל פעם כזאת, אני מרגישה כי קניתי בגד חדש לגמרי.. תנסו את זה בבית, וספרו לי איך יצא.
שיהיה לכם שבוע מקסים!





























שמלה: וינטג'     ז'קט: TNT      חגורה: H&O       גרביון: גולדן-ליידי      נעליים: marko עודפים      משקפיים: לי-קופר

15 תגובות:

  1. מברוכ על הבלוג!
    שיהיה בהצלחה וברוכה הבאה לבלוגוספירת האופנה... :)

    השבמחק
  2. דר יקירה, תודה על הברכות!

    השבמחק
  3. לירזו'ש
    מברוק על הבלוג מהמהם
    הלוואי והיו עוד הרבה בנות שמתלבשות מהמם כמוך
    יש לך חוש אופנה מדהים והגיע הזמן שתשתפי את כולם בכשרון המבורך שלך
    בהצלחה

    השבמחק
  4. רוצים לראות עוד את עושה חשק להתלבש

    השבמחק
  5. יפית- תודה על הפירגון, אני אשמח לשתף ולגלות סודות מהארון הפרטי שלי.. בכיף גדול!
    אנונימי- טוב לשמוע, אני אשתדל לפרסם פוסטים בתדירות יותר גבוהה, אם כי הרצון גובר על היכולת במקרה זה..

    השבמחק
  6. לירז מדהימה היופי שלך הוא גם פנימי וגם חיצוני וסוף סוף עשית זאת אני בטוחה שתגיעי רחוק כי יש
    לך את השילוב המנצח של יופי וטעם משובח לצד חוכמה
    אינטלגנציה וסקרנות בלתי נלאית.
    מחכה עדיין לסיבוב קניות.
    דליה

    השבמחק
  7. דליה יקרה,
    תודה על המילים החמות... אני גם מאוד מתרגשת מפתיחת הבלוג. אנחנו בהחלט צריכות לקבוע סיבוב קניות ביחד ממש בקרוב. נשיקות

    השבמחק
  8. שמי רוית ואני מהרצליה, ובמקרה נכנסתי לבלוג שלך. לירז, את נראית מהמם ונראה שגם אינטלגנטית וחכמה, אבל יש לי שאלה: האם לבוש וכל הנלווה אליו הוא דבר שבאמת מעסיק את רוב מחשבותיך?? אני רואה שאת לא מבזבזת הרבה כסף, ובכל זאת נראית נפלא אבל תוהה איך בחורה אינטלגטית כמוך מבזבזת כ"כ הרבה זמן ומחשבה על הצורה החיצונית. ומתי יש לך זמן לבעל, לילדים, לבית?? גם אני אשה בערך בגילך ואוהבת (כמו כולנו) לקנות ולהתלבש אבל לא באובססיה כזו. אני לא מתכוונת לפגוע,חלילה, אלא רק להעלות נקודות למחשבה.
    רוית שמואלי

    השבמחק
  9. הי רוית,
    תודה על המחמאות.
    השאלה שלך בהחלט מובנת ולגיטימית, ואני שמחה שהעלית אותה. תחום האופנה והלבוש אכן מעסיק אותי כתחביב, בין שאר עיסוקיי הרבים (משפחה מדהימה, משרה מלאה ולימודי תואר שני). הלבוש מבחינתי מהווה הרבה יותר מכיסוי פונקציונלי של הגוף. בעיניי, הוא מהווה במה לאמירה אישית ושיקוף פנימי של המתלבש. אינני משקיעה בזה הרבה זמן ומחשבה, כמו שזה ודאי נראה, אם כי אני משתדלת לתת ביטוי לרוב התחביבים והאהבות שלי בחיי, תוך שילובם בתא המשפחתי. אני מודה שהבית פיזית, משלם קצת יותר מחיר, אבל מתוך בחירה. אני אוהבת מאוד להתלבש ולהיראות טוב, וזה גורם לי לתחושות נפלאות המוקרנות ישירות בחזרה על סביבתי הקרובה.
    תודה על תגובתך הכנה.

    השבמחק
  10. יקרתי
    מזל טוב לרגל פתיחת הבלוג החדש !
    כולי תקווה ושאיפה שיספגו ממך השראה כי כולך מעוררת השראה. הצבעוניות והחיות בך לא מפסיקים להפרות אותי ולגרום לי ליצרתיות.
    אוהבת אותך המון

    השבמחק
  11. יפתי ,
    כיף לראות אותך נותנת דרור לעוד פן באישיותך . הבלוג מוקפד ורהוט וראוי לשבחים ! מאחלת לך מיצוי שלל יכולותייך . נשיקות , עידית גורן .

    השבמחק
  12. מהממתתתתתתתתתתתתתתתתת

    השבמחק
  13. לירז יפתי
    את מדהימה תמשיכי
    ישר כח

    השבמחק
  14. איזה תמונות יפות.. משחר הבת של משה,אח של אמא שלך..

    השבמחק
  15. מהממת,את ניראת סוף.
    גם אני צריכה יועצת אופנה?
    אני לא יודעת להיתלבש......

    השבמחק