9 בדצמבר 2009

מי מפחדת מניטים?


המילה, ניטים, תמיד העלתה לי קונוטציות מפחידות של פאנק, חבורות רחוב, דקירות וערסים. גם אנשים שלבשו ניטים (בסרטים למשל..), בד"כ שילבו הרבה מהם ויצרו לוק מאיים. בעקבות הקאמבק של שנות ה-80 בחורף הנוכחי, הכולל בין היתר: פריטי עור, הדגשת כתפיים, צבעי ניאון וניטים, החלטתי לנסות לאתגר את עצמי. לא סתם השתמשתי במילה 'לאתגר', כיוון שהאייטיז היא תקופה שידועה בריבוי התאונות האופנתיות שבה (כריות כתפיים - נו באמת...). באמת התקשתי לבחור אלמנט אחד מהתקופה ההיא שרציתי לאמץ אך לבסוף, החלטתי ללכת על פריט עם ניטים, וליתר דיוק, חגורת ניטים. ראיתי את החגורה הזו לראשונה בקיץ האחרון בזארה, וקצת נבהלתי מהמחיר (100 ש"ח). היא אמנם יפה, אך אני לא מוציאה בד"כ סכומים כאלה על חגורות. מאחר והחגורה היא בעלת נוכחות דומיננטית, פשוט התייחסתי אליה כאל אאוטפיט שלם, שהרי היא ממילא גונבת את כל תשומת הלב, וכך שכנעתי את עצמי שאני חייבת אותה, וקניתי. כשסיפרתי לחברות שלי בטלפון על הרכש החדש, הם די הזדעזעו, אם להיות עדינה, בדיוק מאותן סיבות שהזכרתי קודם, הקונוטציות. ואני אומרת-צאו מהקונוטציות! אל תתייגו את הפריט באופן עצמאי, כי אין לו באמת חיים משל עצמו, הוא תמיד יהיה חלק מאואטפיט שלם שאתם תרכיבו (ראיתם פעם מישהי הולכת רק עם חגורה ברחוב?). אתם תקבעו אם הלוק הכללי יהיה רומנטי, זוהר, קלאסי או פאנקיסטי, ובהתאם לכך תשלבו את כל שאר פריטי הלבוש שיתאימו לסיפור הכללי שתרצו לספר. כל פעם סיפור אחר, כדי שלא תשעממו את הסביבה, ולפני הכל- את עצמכם.
בתמונות שתראו, הצטלמתי עם אותם פריטי בייסיק (חולצה, חצאית ונעליים), שלהם שילבתי אקססוריז שונים ליצירת שני מראות , שני סיפורים. זה התחיל מלוק 'הפריזאית' החורפי והמשיך, בחסות חגורת הניטים , למראה נסיכת הגלאם- רוק.
אז איזה סיפור אהבתם יותר?




לוק 1: הפריזאית.








                    לוק 2: גלאם -רוק .


                              















חצאית- וינטג' (מסבתא), חולצה-שוק רמלה לוד, חגורה ומעיל- זארה, גרביון-אקססורייז, נעליים- אלדו עודפים, צעיף-פוקס, כובע-כובעי הלן, קשת לשיער- "הכל בדולר", סרט שיער שחור- טופ טן, קלאץ-חיקוי של לואי ויטון מתאילנד , תיק אדום-H&O

תודה לעודד ואושרת של הצילומים! שיהיה סופ"ש חמים ונעים לכולם!

7 תגובות:

  1. אני עדיין אוהבת את המראה הפריזאי יותר, כנראה שהסטריאוטיפ חזק ממני... למרות שעליך כלום לא נראה מוזר והכל נראה טוב אני לא רואה את עצמי חוגרת חגורה שכזאת. אין ספק שקצת גרמת לי לחבב את החגורה ???!

    השבמחק
  2. לירזי, את כל הזמן מפתיעה מחדש ולא קופאת על השמרים(בטח שמת אותם בסופגניות...) אהבתי מאוד את מראה נערת הרוק והקלאץ - אין עליו...והמבין יבין!!!!למרות אהבתי הגדולה לפאריז, זה היה קונסרבטיבי מדי...! המשיכי ביצירתך המרהיבה ומי כמוני יודע כמה זה קשה, עם החיפושים וכל הצילומים. כל הכבוד, מותק!!!

    השבמחק
  3. אושרת-תודה. אכן הסטראוטיפ חזק, אבל כדאי להיות פתוחים לדברים חדשים. אם חיבבת את החגורה, עשיתי את שלי...
    חנה- תודה על הפירגון החם! אכן הקלאץ מדהים. גם אני יותר אוהבת את מראה נערת הרוק, הוא יותר שיקי.תמשיכי לעקוב..

    השבמחק
  4. שלא תגמרי לעולם!!!!!
    מדהים איך מראה כזה שעל פניו נראה שלקח מלא זמן ומחשבה פשוט נשלף בקלות ובאלגנטיות מעוררת קינאה ממוחך הקודח! שאפו, שאפו, שאפו!

    השבמחק
  5. ליזו ,תמשיכי לעשות את מה שאת באמת אוהבת, יש לך הרבה מה לתת ,תנצלי את כל המשאבים הפנימיים שבך לעשייה ויצירה שגם אחרים יוכלו להנות מזה.

    השבמחק
  6. אבאלה- וואו..תודה על הפירגון!!
    אני אכן נהנית לעשות מה שאני אוהבת ותוך כדי להעניק גם לאחרים. נשיקות.

    השבמחק
  7. לירז יקירתי
    הלוק הפריזאי פשוט מדליק, מחמיא והכי חשוב מבחינתי בכל אופן שהוא גם מספיק צנוע אז יישר כח שיחקת אותה כמו תמיד...
    פזית

    השבמחק