20 בדצמבר 2009

light your day


שישי. בוקר. עדיין חשוך. גשום. קפוא. השעון המעורר מצלצל. השעה 6:00. צריך לקום ללימודים. כולם עדיין ישנים. גם אני רוצה. אין ברירה. חייבת לקום. החסרתי כבר בשבוע שעבר. טוב. אני קמה. מה לובשים ?
אלה היו הגיגי ביום שישי האחרון, בו קמתי בקושי והכרחתי את עצמי להתארגן ולצאת ללימודים. זה לא היה פשוט. בימים חורפיים מעין אלה, את הכי רוצה להמשיך לישון מתחת לשמיכה המחממת, לקום ביקיצה טבעית ולשתות קפה לצד מאפה. הסתכלתי החוצה מהחלון, המראה היה אפור, הכבישים היו רטובים מגשם, הרוח שרקה מבין העצים. האינסטינקט הראשוני היה ללבוש אפור ושחור, אולי גם חום, כמו מזג האוויר. אבל החלטתי אחרת. רציתי להאיר לעצמי את היום, לחשוב חיובי, להכניס קצת צבע בתוך כל האפור הזה וליהנות ממנו.
אז לבשתי סריג צהוב גדול, והכנסתי גם קצת אדום בצורת תיק וליפסטיק.
יצאתי מהבית, הסתכלתי במראה שבלובי הבניין, חייכתי לעצמי ונסעתי ללמוד. אתם בטח מנחשים- היום שלי היה נפלא!
אז חייכו לעולם, הוא יחייך אליכם בחזרה, וזו לא קלישאה. אה, ותלבשו הרבה צהוב...
שבוע נפלא וצבעוני לכולם!




סריג: יוסף קז'ואל (משוק בצלאל), חצאית: תמנון, גרביון: אקססורייז, נעליים: חנות בצפון (לא זוכרת), שרשרת: הכנתי בעצמי, תיק: H&O.
ותודה לעודד שקם איתי בבוקר, לצלם...

13 תגובות:

  1. לירז!!! אז ככה בתור בחורה עקרת בית יש לציין, נשואה + 2 והיד עוד נטויה..אכפת לי מצורתי החיצונית עד מאד אפילו שאני בבית מרבית הזמן.. תמיד אהבתי שחור ואני די מקובעת בצבעים והולכת על כיוון אחד בטוח..שחור או לבן ..תמיד!! ובזאת אני אומרת בלי היסוסים..כן..הכבוד הוא שלי אם תקדישי לי ולו מעט מזמנך ה"אין סופי" לקצת מטעמך האישי!
    בזכותך אני עלולה להוסיף צבעים לחיי אחרי שראיתי את התמונות המהממות הללו..יש לך טעם מרענן ומעניין ויש לומר בהחלט נענעת את עולמי!! אשמח להיות החומר ביד היוצר , אני כבר מחכה לתמונות הבאות להתעדכן..
    בהצלחה נועה.בדיחי.

    השבמחק
  2. נועה- ריגשת אותי מאוד! גם אני מאמינה כמוך שחשוב לטפח את עצמך כאישה גם אם את עקרת בית. שמחה שדבריי נגעו בך, ויכולים להביא אותך לשינויי הצבעים במלתחתך, ובכלל בחייך. אשמח אם תמשיכי לעקוב...

    השבמחק
  3. כמה שאני אוהבת סריגים בגזרה כזו. היה לי אחד אפור כהה ומושלם שפשוט נפערה בו רכבת...כמה ימים אחרי זה הוא היה ז"ל.

    מאוד אוהבת לבקר אצלך (-:

    השבמחק
  4. איזה מהמם היוסף הזה שעשה לנו מאושרת את פצצת האנרגיה הצהובה הזאת, טוב שיש בגדים יפים כאלה ורק את יודעת למצוא אותם 3 ב-100
    אני בחיים לא הייתי רואה את זה... טוב נו כל אחד והמומחיות שלו

    השבמחק
  5. כנראה שאני צריכה פשוט ללבוש צהוב וזהו.
    אני חייבת להגיד לך שהחורף הוא המדכא שאין תרופה לו
    בגלל זה לקחתי לעצמי יומיים חופש
    אני לא יכולתי להביע את היצירתיות שלי
    ממש דיכאון

    השבמחק
  6. תגידי לי, את מוכנה לקחת אותי לסיור מודרך בשבילי הסריגים המהממים האלה? כל כך יפה ויושב עלייך מצוין. אה, וגם: מה את לומדת?

    השבמחק
  7. חן- תודה. גם אני מאוד אוהבת את הגזרה שלו, הוא גדול ומשוחרר, מלא בסטייל. לכבוד הוא לי שאת אוהבת לבקר אצלי...
    אושרת- תודה יקירתי, זו אכן הייתה מציאה טובה. את יודעת שלא הייתי קונה בגדים אצל יוסף בחנות המקורית (בגלל המחיר..), טוב שהדברים זולגים גם לשווקים. ממליצה לך להגיע לשם גם.
    אנונימי- איזה בעסה... טוב שלקחת חופש, אנחנו צריכות את זה לעצמנו מידי פעם. כדאי לך גם לשלב שופינג בלוז החופשה, זה משפר את הדיכאון באורח פלא...
    נעלולה- ברוכה הבאה לבלוג שלי... ותודה על המחמאות. קניתי בשבוע שעבר עוד 3 סריגים של יוסף קז'ואל מדוכן בשוק בצלאל בת"א, ממליצה לך להגיע לשם בהקדם.. וגם: אני לומדת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני. אשמח אם תמשיכי לבקר.

    השבמחק
  8. הי לירז!
    גיליתי את הבלוג שלך לא מזמן בעקבות המלצה בפורום "אופנת נשים" בתפוז. אוהבת את הסגנון שלך! נראה לי שאמשיך לבקר פה באופן קבוע :). בינתיים אחת המשימות שלי היא להוסיף צבע למלתחה החורפית, זה מצליח באופן חלקי כי איכשהו אין הרבה מבחר של צבע בחנויות או שאני לא רואה, חוץ מאולי אדום וסגול. רודפת הרבה זמן אחרי צהוב יפה כזה כמו שלך ואין!

    רציתי לשאול לגבי הספר כי אני כרגע עפולאית - איפה המספרה שלו ממוקמת? את בטוחה שקוראים לו אבי ולא דודו? - כי דודו מזלטרים ראיתי בדפי זהב..

    השבמחק
  9. אנונימית שלום, שמחה שהגעת לבקר אצלי... ותודה על המחמאות. אני בהחלט ממליצה על הוספת צבעים למלתחת החורף, ולא להשאר עם הצבעים הקודרים של מזג האוויר. אם את לא מוצאת בגדים צבעוניים, תרכשי אקססוריז מעניינים בצבעים בתור התחלה. הם גם יוסיפו לך צבע וגם ישדרגו את כל ההופעה. לגבי מעצב השיער שלי, קוראים לו אבי מזלתרים, והמספרה ברחוב יהושוע חנקין 9. את יכולה גם להתקשר אליו- 0505775926, ממליצה בחום. שיהיה שבוע מקסים.

    השבמחק
  10. שקל וחצי:אין עליך!את חייבת להגיע לבוטיק טלי בחדרה...עודפים במחירים מצחיקים!למדתי ממך!המשיכי להפציץ.

    השבמחק
  11. שקל וחצי- תודה רבה! שמעתי על בוטיק טלי בחדרה מחברה שלי, וטרם יצא לי להגיע אליו. תודה על העדכון ואשמח אם תמשיכי לעקוב...

    השבמחק
  12. היי לירז, את יודעת להפגיז...כל הכבוד על ההעזה לשלב צהוב עם אדום!!! תמיד לימדתי את ילדי לא לעשות זאת...ואת מנפצת את הקיבעון שלנו וזה יוצא לך פיגוזי...צריך לצאת מהמקובעות ולהעז...כך את נראית בשש בבוקר...שאפו!!!! אוהבת חנה

    השבמחק
  13. ללירז היקרה!
    שבוע טוב.מה שלומך?
    סיגל ואני משוטטות בבלוג שלך ונהנות.
    תגובות נשלח מאוחר יותר.
    אוהבות ומפרגנות.
    סיגל ושלומית

    השבמחק