14 בינואר 2010

סינרגיה בהופעה חיה





לא, לא באתי לעשות יחסי ציבור ללהקת סינרגיה, למרות שאני דוקא חובבת  רוק ישראלי, סתם השתעשעתי לי במשחק מילים. אז למה בדיוק התכוונתי? כבר מסבירה.. הכי פשוט להגדיר סינרגיה כמצב בו "השלם גדול מסך חלקיו". זה נכון לגבי כל מיני תחומים בחיינו, בהם המכלול מתעלה על אוסף כל הפריטים המרכיבים אותו, ובהחלט נכון גם באופנה.
את האאוטפיט הנוכחי הרכבתי החל מהנעליים הכחולות, הרכש החדש שלי מהשבוע האחרון. מכירים את תחושת הריגוש וזרימת האדרנלין בגוף אחרי שופניג מטורף, ואת הציפייה להגיע כבר הביתה ולמדוד את הקניות איזה 5-10 פעמים מול המראה, אה, וגם לחשוב איך מחר בבוקר אני לובשת אותם, ולאן בכלל ? מודה! אני מאלה... אני חייבת ללבוש/לנעול את הרכש החדש יום אחרי הקנייה, כשההתלהבות עוד בעיצומה. לכן הכל התחיל מהנעליים...
אחרי שהרכבתי את האאוטפיט, שמתי לב, שאת כל הפריטים שלבשתי בו, קניתי במחירים מצחיקים במבצעים, והם אינם עולים על 220 ש"ח, כולל התיק !!  נכון, זה קשה להאמין, אבל זה כל הקסם.. סינרגיה או לא סינרגיה?
















ועכשיו הפרוט, מלמטה למעלה, (כבוד לנעליים הכחולות..):
נעליים- TO GO, 65 ש"ח (שניים ב130 ש"ח,  במבצע 1+1).
גרביון- אקססורייז, 20 ש"ח (קניתי בסוף הקיץ, היה 50% הנחה).
חצאית- תמנון, 50 ש"ח (מבצע- שני פריטים ב100 ש"ח).
תיק- הוניגמן, 20 ש"ח (באאוטלט בהרצליה)
חולצה- תמנון, 25 ש"ח (מבצע קיץ- 4 ב- 100 ש"ח).
קרדיגן- זברה, 30 ש"ח (מבצע בגדי חורף ב-70% הנחה).
עגילים- קניון הזהב, 10 ש"ח (ניתן למצוא בכל דוכן בשוק).
טבעת- וינטג' (קיבלתי מתנה).


תודה לעודד על הצילומים..
ושיהיה לכולם סופ"ש מדהים, וחודש טוב!

17 תגובות:

  1. היי !
    שילוב פריטים מקסים! התיק מדהים! נראה גדול ומרווח. מתי רכשת אותו? העונה?
    יש לי הצעה, נסי את מה שלבשת עם גרביון שחור שקוף, או עם גרביון התחרה מהפוסט הקודם. משהו שקצת "יקליל" את המראה(-:

    השבמחק
  2. הי,
    יופי של רכישות. התיק יפיפה. והצילום שאת נוגעת בשיער מקסים

    השבמחק
  3. חן- תודה רבה! קניתי את התיק בקיץ האחרון, כבר אין כאלה אבל יש אחרים במבצעים. לגבי הגרביון, תודה על ההצעה, אני בהחלט אנסה.

    השבמחק
  4. יקירה,
    זה נראה מעולה.
    אהבתי את הלוק ממש.

    השבמחק
  5. התיק מוצלח והקרדיגן - הברקה! את נפלאה, יקירתי.

    השבמחק
  6. אני רוצה הפעם להחמיא במיוחד לעודד על השיפור הנפלא שלו והעניין שהוא יוצר בפריים, צילום מעולה.
    ש א פ ו.

    ולך לירז להגיד שאני אפילו יכולה לראות את עצמי הולכת ככה בניגוד לדעותיי המקובעות ניכר הביטחון שלך בלבוש זה בצילום. פוסט מהמם

    השבמחק
  7. הנעליים יפיפיות וגם את יקירה

    השבמחק
  8. כפרה עליך פשוט מהממת! שילוב מיוחד ומרענן, אני בטוחה שעבר עליך יום קסום. במיוחד אהבתי את שבירת המוסכמות שתמיד נוכחת בלבוש שלך. את ההוכחה שהביטוי "Less is more" לא נכון!
    מחכה כבר להופעה הבאה..... נשיקות

    השבמחק
  9. ווואוווו!!
    תקשיבי מ - ה - מ - ם!!!
    איזה צבע מקסים ובולט!! תמיד אהבתי את הצבע הכחול בוהק הזה אבל לא העזתי לשים אותו עליי באיזה שהיא צורה אבל את שילבת אותו בצורה מקסימה וכל כך נכונה איזה אומץ, תשמעי שיחקת אותה הלוק מעלף וכל כך עכשיווי.
    אני לא אתפלא אם את זו שהולכת להכתיב את האופנה הבאה..
    אוהבת ותמשיכי להפתיע, נועה בדיחי ושכל העולם יראה
    איזה כשרון עומד לפרוץ פה..
    דורין אטיאס וליאת אשורי מאחורייך...וווהווו..חח..

    השבמחק
  10. את נראית מעולה- אהבתי הכל באאוטפיט הזה!תתחדשי על הנעליים, הצבע שלהן משגע והתיק שלך מהמם לא ייאמן המחיר המצחיק שלו, אני חייבת להגיע לקניון הזה בהרצליה!

    השבמחק
  11. אין כמו ללבוש את הרכש החדש כבר באותו היום, ואם אפשר עוד בחנות!!
    הפוסט כאילו נכתב מהירהורי ליבי.. חחח..
    ולעניינו- התמונה הראשונה מדהימה בעיניי וכל השילוב שיקי בטירוף!!
    XOXO, נופר.

    השבמחק
  12. לירז, את מקסימה! הבנתי שעודד הוא בעלך ונראה שהוא בראש אחד איתך, נכון? כל הכבוד לו והצילומים שלו נהדרים!
    בעלי שיחיה לא אוהב את העיסוק המתמיד שלי בבגדים ובלבוש. זה לא רק הכסף, הוא טוען שזה גוזל ממני אנרגיות וזמן יקר. לא יודעת איך להסביר לו שזה לא בשליטתי. זה יוצר תמיד ויכוחים מיותרים.
    מאירה דניאלי, רמת השרון

    השבמחק
  13. MORE4ME - תודה רבה. גם אני אוהבת את התמונה הזו..
    אפרת- תודה יקירתי. כבר מתגעגעת..
    נעלולה- תודה על הפרגון. את מותק!
    אנונימי 1- בהחלט כבוד לעודד, שמתמקצע בתור הצלם הפרטי שלי. שמחה שהצלחתי לשנות אצלך משהו בחשיבה המקובעת, תנסי להעז- מקסימום לא יצליח.
    אנונימי 2- תודה רבה!
    מירי- אהובתי, תודה רבה! אכן יומי היה נפלא, והרבה בזכות האאוטפיט הססגוני שלי..
    נועה- ריגשת אותי מאוד עם תגובתך.. שמחה שאהבת את הלוק. גם אני מאוהבת בכחול רויאל של הנעליים, הוא מאוד מיוחד גם בעיניי.
    מרינה- תודה מותק! ממליצה בחום להגיע לאאוטלט בהרצליה, הוא פתוח עד 21:00 בערב כל השבוע (לא יודעת לגבי שישי).
    נופרי- אין ספק שאת ואני קורצנו מאותו החומר בעיניין זה (תרתי משמע- אחותי האהובה). שמחה שאהבת..
    מאירה דניאלי- תודה רבה! עודד הוא אכן בעלי היקר, וגם הצלם הפרטי שלי מאז הבלוג ובכלל. הוא מאוד מפרגן בתחום הזה, ויודע שאין טעם להילחם במשהו שטבוע בי כ"כ חזק, ועושה אותי מאושרת ושמחה. מה עוד, שאני קונה בגדים במחירים נמוכים, שלא כמו חברותיי, והוא די מאושר מזה. בהצלחה עם שלך!

    השבמחק
  14. לירז יקירה.
    אני מתפרצת לך הנה עם לינק (לא מצאתי את המייל שלך פה) להנחה לקרם לפן שהמלצתי עליו אצלי(-:
    http://www.pharmaguri.co.il/?CategoryID=313&ArticleID=948
    מקווה שעובד

    השבמחק
  15. ואו!
    שווה ביותר...במיוחד הנעליים. אני מחפשת משהו דומה מזמש.

    השבמחק
  16. חן- תודה רבה, הוצאתי את הקופון. המייל שלי מופיע בפרופיל שלי, את מוזמנת לשלוח לשם דברים נוספים מעניינים.
    דנה- תודה יקירה. גם אני התאהבתי מאוד בנעליים. בהתלחה עם הזמש..

    השבמחק
  17. אאוטפיט ממש יפה. המון מציאות יש לך שם!
    התיק, הסריג, החצאית, הנעליים. שווה!

    השבמחק