20 באפריל 2010

פוסט כחול לבן





לכבוד יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל, החלטתי להשקיע ולצלם מיני הפקת אופנה בכחול לבן, שצולמה בשכונת רמות אשכול בירושלים, מקום מגוריהם של הדודים האהובים חנה וניסן. לשם כך, פתחתי את הארון והוצאתי פריטים נבחרים בגווני הדגל, איתם יצרתי 3 אאוטפיטים שונים. למרות שתכננתי להשאיר אותם בכחול-לבן, לא התאפקתי ונתתי זריקת צבע נוסף בדמות נעל או אקססוריז כדי להעשיר את החגיגה (אושרת- בשבילך, לבוש ב-3 צבעים...).
בכל שנה, אנחנו יוצאים ביום העצמאות עם חברים או משפחה, כמיטב המסורת הישראלית למנגל באחת החורשות השוקקות במדינתנו. השנה, החלטנו לשנות ולשלב גם תוכן ערכי וחינוכי לילדים ביום הגדול הזה. לכן, הלכנו לתערוכת מטוסים בבסיס חיל האוויר בו משרת גיסי היקר, סרן א',  והנחלנו לילדינו קצת ערכים ופטריוטיות. היה מקסים ביותר וגם טעים (כי איך אפשר בלי מנגל בסוף?).
אז, איך אתם חגגתם היום?
ואי אפשר בלי איחוליי חג שמח , מזל, הצלחה ושלום למדינתנו, ומי יתן שלא תאבד תקוותנו לעד.
תודה מיוחדת לעודד על הצילומים!










אני לובשת: חולצה- זארה (ישנה), חצאית- קסטרו (מאחותי), עניבה- מחנות של 2 ש"ח, נעליים- אלדו עודפים, גרביים- גולדן ליידי, חגורה- טופ טן, צמידים, עגילים וקשת- דיווה.





אני לובשת: שמלה- H&O, ווסט- בוטיק גלמור נתניה, סנדלים- טו גו (קיץ שעבר, 30 ש"ח!!), צמיד- טופ טן, תיק- קיבלתי ממירי, קשת לשיער- בזאר בר"ג.











אני לובשת: שמלה לבנה- זארה (100 ש"ח חורף שעבר), חולצה- מתנה מחמותי, נעל- ניין ווסט (לפני שנתיים), קלאץ'- גולף עודפים (20 ש"ח!), צמידים ושרשראות פנינים: שוק רמלה לוד.

13 תגובות:

  1. סוף סוף 3 צבעים... לא מספק אותי אני רוצה ללמוד למה זה חשוב,. אני יודעת שזה מאוד יפה במיוחד ההופעה השלישית כחול ירוק לבן - מהממממם!!!

    השבמחק
  2. איזה כיף שהעלית את זה כל כך מהר!

    במילה אחת - מ-ה-מ-ם.
    בשלוש מילים: אין דברים כאלה.
    אני לא חושבת שאפשר לקרוא לזה "מיני הפקת אופנה" אלא הפקת אופנה רצינית של אישה יצירתית ויפה מלווה בצלם מאוד מוכשר... (ומסתבר שהבית של ההורים שלי הוא ממש פוטוגני...)

    האאוטפיט הראשון מגניב לאללה, מזכיר קצת ילדת בי"ס אבל בחיים לא הייתי חושבת לשלב בזה אדום... את מלכה!
    בשני את נראית מאוד אלגנטית ומוקפדת.
    והשלישי זה הכי הסיגנון שלי.
    מאוד אהבתי את השלושה צבעים! זה מה שנותן לזה את הייחוד.
    כל הכבוד !!! המשיכי כך!

    (אה, וחבל שבסוף לא יצא לנו לחגוג ביחד...)

    השבמחק
  3. לירז המדהימה,
    איך הצלחת למרות העייפות לפרסם את הפוסט, אני מורשמת ומוחמאת, איזה יופי זה יצא בבלוג, עם כל הצמחיה,הירוק והפרחים שבסביבת מגורינו וכמובן היצירתיות והרעיונות המעניינים שלך שמככבים בכל תמונה, זוהי הפקה יפיפיה שלא מביישת אף עיתון אופנה מכובד.רואים שאת מתמקצעת מפוסט לפוסט, יישר כוח והמשיכי להרשים אותנו.
    מצפים לעוד הפקה לקראת ל"ג בעומר!!!!!!
    חנה וניסן האוהבים!

    השבמחק
  4. ממש ממש מקסים!
    אהבתי במיוחד את התלבושת הראשונה שהעלית! השילוב של הנעליים עם הגרביים נראה מעולה!

    אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש אוהבת את התספורת שלך! (-: מתאימה לך כל כך!

    השבמחק
  5. ואוווווו.........
    לירה כל הכבוד!!! הפקה מרשימה בהחלט.
    מתי הספקת? לא מבינה איך את עושה את זה, שאפו!!!
    אז ככה: מאוד אהבתי את הלוק הראשון, סגנון שנות ה-40 אהוב עליי במיוחד, אין ספק שהשילוב עם האדום הקפיץ את הלוק לרמה אחרת. את העניבה לצערי לא אהבתי עם המראה הכללי, אבל כרגיל יצאת מדהימה.
    הלוק השני יצא מעולה, לא חשבתי שווסט הולך עם שמלה.(כרגיל בכל בלוג את מלמדת משהו חדש...)
    הנעליים יפהיפיות
    את הלוק השלישי הכי אהבתי, כל כך חי ומלא אנרגיה, אהבתי את הצבעוניות שמאוד מאפיינת אותך,הפריט האהוב עליי: הנעליים! ! ממש מעוררות קנאה
    הסטיילינג יצא מדהים. אין ספק שהרמה רק ממשיכה לעלות.
    עודד- אתה מתמקצע וגורם ללירז לצאת נפלא!
    שיהיה שבוע טוב, מלא בהשראות..........

    השבמחק
  6. יצא מקסים!! שאפו!! אהבתי בעיקר את האאוטיפט הראשון. פשוט כיף!

    השבמחק
  7. אושרת- נתתי לך טעימה קטנה לגבי 3 צבעים, אני אקדיש לכך פוסט מיוחד בהמשך, אל דאגה!
    יפעת- תודה על הפירגון החם...אני מתה על לוק ילדת ביה"ס, בדיוק התכוונתי לזה.. הבית של הורייך המהממים אכן פוטוגני ואני שמחה על כי יצא לי להצטלם שם. נשיקות.
    חנה- אכן הייתי עייפה בערב, אבל היה לי חשוב לפרסם את הפוסט ביום העצמאות ממש. המאמץ היה שווה. תודה על המחמאות...הייתי שמחה לעשות עוד המון הפקות אופנה מושקעות, אבל זה תלוי בזמן פנוי, שלצערי אין לי כ"כ..
    חן- תודה יקירה! גם אני אוהבת את השילוב עם הגרביים אם כי אני חייבת להגיד שזה יותר יפה בתמונות ושטרם הלכתי כך ממש.. שמחה שאהבת את התספורת, זה בזכותו של מעצב השיער המוכשר שלי, אבי מזלתרים מעפולה. פשוט אין עליו!
    מירוש- תודה מאמי!! הלוק הראשון הוא לטעמי יותר שנות ה-50 עם חצאיות הפעמון המלאות וגבוהות המותן. הנעליים מהסטן מדהימות גם בעיניי, אם כי יוצא לי מעט מאוד לנעול אותן.. אין ספק כי עודד מתמקצע בצילומיו. אני אמסור לו את המחמאות...
    טושיק- תודה רבה על התגובה! אכן היה כיף בצילומים לפוסט, אבל גם מעייף, כפי שאת וודאי יודעת מנסיונך...

    השבמחק
  8. פוסט מקסים.
    אהבתי במיוחד את האאוטפיט הראשון ונעלי דורותי מהקוסם מארץ עוץ.

    השבמחק
  9. אהבתי את התמונות שלך מאוד!! ממש אווירת יום העצמאות... שלושת האאוטפיטים מהממים! במיוחד החצאית הכחולה עם הנקודות... חמדתי...

    המשך שבוע נפלא ונשיקות!!

    השבמחק
  10. איזה יופי של שילובי צבעים!
    את הנעליים האדומות של אלדו שצילמת- יש לי גם..ואני כל כך אוהבת אותן, קניתי אותן גם בשחור, הן יחסית נוחות בשביל הגובה שלהן והעקב הצר...

    אחלה בלוג! (:

    השבמחק
  11. אפרת- תודה מותק! גם אני מתה על הנעליים האדומות..
    מרינה- תודה רבה!
    רויטל- תודה על התגובה וברוכה הבאה! מסכימה איתך לגבי הנוחות של הנעליים. גם אני קניתי משהו דומה בסגול מאלדו, אבל לא נוחות בכלל...

    השבמחק
  12. בטח הילדים שלך מה זה גאים בך, את אמא פצצה!! :)
    אהבתי את האווטפיט הראשון, החצאית מקסימה, אני אוהבת את הנפח שלה ובגלל זה היא גם מאוד מדברת אליי.
    עשית לי דה ז'ה וו, שכשגם אני הייתי קטנה, הוריי לקחו אותי ביום העצמאות ה 50 למדינת ישראל לבסיס חייל האויר בחצרים. זאת חוויה שילד לא שוכח אף פעם.
    שרונה

    השבמחק
  13. מצטרפת לשרונה פה, את אמא פצצה! האאוטפיט השני פחות דיבר אליי, אבל שני האחרים היו חינניים ומקסימים להפליא. שאפו לך.

    השבמחק