2 במאי 2010

שמלה שחורה קטנה



כולכן וודאי מכירות את המושג שטבעה קוקו שאנל האגדית, וששום ארון אינו שלם בלעדיו. ובכן, אני מודה, שלמרות שיש לי בארון 3 שמלות שחורות, אינני מרבה ללבוש אותן. בכלל, אני מעדיפה ללבוש פריטים צבעוניים ולא שחורים, ואם כבר אני לובשת שחור, אני מיד מתבלת אותו באקססוריז צבעוני. מבחינתי, ללבוש שחור, זה כמו ללכת על בטוח ולא להסתכן ולאתגר את עצמך. בבגדים, כמו בחיים, יש הקבלה. בשניהם אני מוצאת עניין בלשלב, להמציא, לנסות, לאתגר ולהיות ייחודית.
זה כל הכיף בעיניי, אחרת אני אשעמם את עצמי וגם את האחרים...
עצתי אליכן- אל תפחדו להעז ולנסות (בבגדים וגם בחיים), מקסימום- זה לא יצליח, לפחות נתתן ביטוי לעוד פרץ של יצירתיות שרצה לבקוע מתוככן.


שיהיה לכולם שבוע נפלא ומלא התנסויות חדשות ומעניינות!













אני לובשת: שמלה-תמנון (שנה שעברה), חולצה- שוק רמלה, קרדיגן- מנגו עודפים, גרביון- הוניגמן, סנדל- זארה, צמיד- קסטרו, טבעת- תכשיטי בן יהודה, סרט לשיער- H&M (קיבלתי מעוש), משקפיים- טופ טן.
תודה לעודד (ולצל שלו הנראה בתמונות) על הצילומים על אם הדרך...

10 תגובות:

  1. מקסים!
    אהבתי מאוד את הסרט לשיער ואת הקדיגן בעל הצבע העליז...
    לי אגב, כשחושבים על זה אין שמלה שחורה בסיסית בארון... יש לנו משימה חדשה :-)
    נשיקות נופר

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את השמלה והגרביונים, אבל בגלל הגזרה הא-סימטרית של השמלה בכתפיים לא נראה לי שהחולצה מתחת מתאימה כל כך.. זה נראה קצת מוזר.. אני חושבת שחולצות מתחת לשמלות נראה טוב בעיקר כשמדובר בסטרפלס.
    אבל הלוק הכללי מקסים :)

    השבמחק
  3. הגרביונים מדהימים
    וגם השמלה והחגורה
    אהבתי מאוד את המראה במיוחד שאני חולה על שחור

    השבמחק
  4. נופרי- תודה מאמי. אני מחכה בקוצר רוח למסע השופינג המשותף שלנו..
    אנונימי- תודה על התגובה. לגבי החולצה מתחת- אני מבינה את הסתייגותך מהעניין אם כי אני רגילה ואוהבת להתלבש כך מטעמי צניעות. בעבר לא היה נחשב למקובל ויפה ללבוש חולצות גם מתחת לשמלות סטרפלס, היום זה נחשב ליפה. כנראה שהזמן עושה את שלו...
    יפית- תודה יקירתי, גם אני אוהבת שאת לובשת שחור, אבל הכי אוהבת אותך בצבעים.

    השבמחק
  5. אז מה אני אגיד??? כל הארון שלי שחור, אני אישה משעממת אהה !? טוב היתרון שלי שעוד מעט אני אקבל כסף ואני הולכת עם הסטייליסטית שלי לקניות נכון לירז...

    השבמחק
  6. הגרביונים מקסימים!
    חח באופן עקרוני אני לא כלכך לובשת שחור אבל אין ספק שכבודה של השמלה השחורה הקטנה במקומו מונח!

    השבמחק
  7. היי לירז, כרגיל את מהממת ויצירתית. אהבתי מאד את הלוק. (האם רק לי הפריע שהקרדיגן והגרבונים לא באותו גוון? או שזה במכוון!!!)
    לגבי ה"שמלה הקטנה והשחורה" אני מאד אוהבת וחושבת שזה אאוטפיט מנצח ביחוד לערב. באמת כדאי "לשבור" עם אקססוריז בצבעים שונים, דבר שעדיין לא התנסתי בו, איישם בעתיד. היה נחמד לפוגשכם בשבת למרות שהיה קצר. נשיקות ואהבה, חנה.

    השבמחק
  8. אושרת-אכן הארון שלך הולך לעבור מהפך בקרוב. מחכה בקוצר רוח...
    michalooshla- תודה וברוכה הבאה! אכן יש כבוד לשמלה השחורה שלא פעם מצילה אותנו שאנחנו נתקלות בתחושת "אין לי מה ללבוש" או שהיצירתיות נעלמת לה פתאום.
    חנה- תודה יקירתי. הגרביון אכן לא באותו גוון של הגרדיגן, שאפו על חדות העין! זה לא היה במכוון, את הגרדיגן הוספתי אח"כ כי היה קריר וחשבתי שזה די נחמד לערב 2 גוונים באותו אאוטפיט. אגב, זה בדיוק הגרביון שקניתי לך, הוא יכול להיראות בורדו או וורוד פוקסיה, תלוי איך לובשים אותו. בהצלחה עם ההתנסות החדשה!

    השבמחק
  9. הי לירז:
    טוב אז את ההופעה הזו ראיתי ולא הספקתי להגיב אז...
    ממש אהבתי את השילוב של הצבעים, הפריטים והנוף כמובן. הגרביון מהמם והשילוב מנצח בייחוד כשאין הרבה אפשרויות ללבוש כזה גרביון מבלי שיהיה יותר מדי..
    אז יפה לך

    השבמחק
  10. היי לירזי, אין כמו שמלה שחורה קטנה...

    זה מזכיר לי את הבחורה שהצטלמה בכל יום במשך שנה עם שמלה שחורה קטנה (וכמובן הוסיפה אקססוריז..) ופירסמה את התמונות באינטרנט. שמעת עליה?
    היא עשתה את זה בשביל לגייס כסף לילדים שאין להם כסף כדי ללמוד. ובסוף השנה הזאת השיגה 77,800 דולר...
    קוראים לזה the uniform project. תחפשי בגוגל... נראה לי שסטייליסטית שכמותך תהנה לראות את זה (:

    תמשיכי להיות מדהימה כמו שאת ותודה על העצה שרשמת בסוף. אנסה להפנים...

    השבמחק