27 ביוני 2010

בוקר טוב ירושלים




לא עדכנתי כבר שבועיים כי אני נמצאת כרגע בעיצומה של תקופת מבחנים לחוצה ואינני מוצאת זמן להשקיע בבלוג. בקרוב מאוד אצא לחופשה ואז- מבטיחה לעדכן יותר.
התמונות צולמו בבקרו של יום שישי, בכניסה לשדרות אלרוב בממילא בעיר הקודש, ממש לאחר ארוחת בוקר משפחתית בבית קפה וסיבוב שופינג קצר (איך לא?).
בחרתי ללבוש לכבוד הארוחה שמלת סריג בהירה, מבית היוצר של סבתא שושנה, ותיבלתי אותה ב-2 צבעים נוספים שלכאורה אינם קשורים אחד לשני (אדום וכתום) שהוסיפו מתיקות לכל הלוק. אם יש לכם שמלה בסגנון, ניתן לשלב איתה מהמגוון הרחב של הצבעים (רצוי 2) באמצעות אקססוריז כגון: חגורה, נעליים, תיק, קרדיגן וצעיף. המלצתי היא- לא לשלב את הצבע השחור כיוון שהוא יתן קונטרס חזק מידי לעדינות של השמלה.
בכל אופן, מצאתי ששמלת סריג היא שימושית מאוד ומתאימה בעיקר ללבישה לאירועי בוקר קלילים ולא רשמיים. ממליצה בחום לרכוש אחת.
שיהיה לכולנו שבוע נפלא וקליל!
תודה לנופר אחותי על הצילומים!








אני לובשת: שמלת סריג- סבתא שושנה, חגורה- טופ טן,נעליים- אלדו.

8 תגובות:

  1. ברוכה השבה (-:
    להיט גדול סבתא שושנה שלךD-:

    השבמחק
  2. החגורה פשוט מדהימה!
    והשמלה באמת חמדמדה שכזאת...

    השבמחק
  3. היי לירז, אז לשם נעלמתם כשאכלנו את הקינוחים. גם חסכתם קלוריות וגם עשיתם משהו מועיל. כל הכבוד!!!!
    שכחת לציין שאת השמלה קנינו לסבתא שושנה לפני כשלושים שנה בלונדון. גם עליה היא נראתה מדהים, וכללה סוודר עליון מאותו בד שהיא משתמשת בו עד היום. החגורה באמת עשתה את ההבדל, יצא לוק מהמם וחמוד שהתאים מאד לאבן הירושלמית של ממילא. היה לנו בוקר נפלא וטעים עם טעם של עוד. אוהבת, חנה.

    השבמחק
  4. חן- תודה רבה מותק! קיבלתי עוד כמה "פריטים חדשים" מסבתא שושנה, בקרוב בבלוג...
    vicen- thanks dear
    רויטל- תודה. קניתי אותה לפני שבוע בטופ טן, כדאי לך לקפוץ לשם.
    חנה- תפסת אותנו על חם... האמת שהתמונות צולמו בחופזה ויצאו מלאות באור וצל, ולא באיכות טובה אבל עדיין אפשר להתרשם מהשמלה המתוקה. היה בוקר נפלא ביחד, כן ירבו כמותו...! נשיקות.

    השבמחק
  5. הי לירזי הלוק ממש הולם אותך כיוון שזה בגוונים בהירים וברקע של ירושליים החגורה נותנת את הלוק העכשווי והצבע מאוד מוסיף. יפה לך תתחילי לבלות יותר עכשיו כשאת פנויה ותזכרי את מי שהותרת מאחור

    השבמחק
  6. דייייייייייייייייייי, את הורסת ובד בבד את עושה לי חשק לעשות שופינג עצבני רק שאני צריכה אותך צמודה לידי כי אני לא אחראית לתוצאות..

    השבמחק
  7. פזיתי-תודה יקירה. אין ספק שהחופש עושה לי טוב...אני בהחלט לא אשכח אף אחד, ואנחנו נוכל להיפגש מידי פעם, חוץ מהפגישות הוירטואליות שלנו בבלוג כמובן..
    אנונימי- תודה רבה! אני שמחה שיש לך חשק לשופינג, לי תמיד יש. אולי ניפגש...

    השבמחק