23 בדצמבר 2010

Clothing layers



בתקופת מעבר חורפית זו הכי נכון להתלבש באופן מודולרי, כלומר בשכבות. הבקרים קפואים, הרכבים מחוממים, המשרדים ממוזגים ובצהריים ממש מזיעים, אז איך אפשר להחליט בכלל מה ללבוש?
מראה השכבות הוא פיתרון פרקטי ובעל אמירה אופנתית גם יחד.
כך עושים זאת נכון: לבשו חולצה קצרה או ארוכה מבד דקיק, שלבו מעל אפודה/ווסט או קרדיגן וקנחו במעיל קצר או ג'קט צמרוני שיחמם אתכם במעברים בין החוץ לפנים. מכנס קצר או חצאית ישתלבו טוב עם גרביון מלייקרה או מרשת בדיגום עדין. אקססוריז כמו תכשיט, חגורה או תיק תמיד יתקבלו בברכה.
מראה השכבות מאפשר לנו גם להשתעשע עם כמה צבעים ביחד, אך שימו לב- הדבר דורש חשיבה ותכנון מוקדם על מנת למנוע תאונות אופנתיות או מראה ליצני. מומלץ להתאמן קודם מול המראה.
שיהיה לכולם סופ"ש מקסים!


חולצה: ניו יורק (מאחותי), אפודה וגרביון: הוניגמן (שנהה שעברה), חצאית: forever 21, מעיל משובץ: פוקס (שנה שעברה), נעליים: to go.
תודה לעודד על הצילומים.

14 בדצמבר 2010

אסימטרי זה טוב או רע ? Is Asymmetric good or bad







השבוע הייתי בסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" שהשאיר אותי עם הרבה נקודות למחשבה (מומלץ!).
משפט אחד במיוחד המשיך להדהד בראשי זמן רב אחרי הסרט, משפט אותו אמר המרפא ההודי לג'וליה רוברטס אחרי שנפרדה מאהובה, בעקבות חששותיה לאבד את שיווי המשקל הפנימי שלה, עליו "עבדה" כל הסרט:
 "איבוד האיזון הפנימי בעקבות התאהבות, למעשה, הוא ששומר על האיזון שבחיים". 
שיננתי שוב ושוב את המשפט בניסיון להבין את פשרו ולתת לו פרשנות אישית.
אנחנו כל הזמן רוצים לשמור על השגרה, לעשות את הדברים הנכונים, חושבים "בתוך הקופסא" ומעדיפים את המוכר והידוע. כמעט כולנו מפחדים משינוי ורואים בו קושי שעדיף להימנע ממנו, כזה שמפר את האיזון שלנו.
אך אם נתבונן קצת אחרת על החיים, ננסה לשבור מידי פעם את השגרה, נחשוב יותר "מחוץ לקופסא" ונתייחס לקושי כאל אתגר והזדמנות, נגלה כי חיינו הופכים למעניינים יותר ואף מצעידים אותנו קדימה ופנימה, לתוך מחוזות נסתרים בתוכנו.
כידוע, אדם מדבר מהרהורי ליבו, ובימים אלה אני נמצאת בתחילתה של דרך חדשה בתחום הקריירה.
אין זה מקרי, כי בדיוק עכשיו החלטתי להתחדש בתספורת אסימטרית שמצד אחד מפרה את האיזון בפנים אבל מצד שני, שומרת על האיזון שלי בחיים....
שיהיה לכולנו המשך שבוע מדהים וחורפי!
שלכם, לירז

אני לובשת: שמלה- גולף (שנה שעברה), חגורה- שוק הכרמל, נעליים-קו האופנה, עפולה, תספורת: אבי מזלתרים, מעצב שיער וכלות, עפולה.
תודה לאושרת על הצילומים!