28 בפברואר 2011

התחלה וסיום



ולפעמים החגיגה נגמרת, ומתחילה במקום אחר...
קוראים יקרים שלי, ודאי תהיתם מדוע לא עדכנתי את הבלוג לאחרונה, אבל אל דאגה, זה רק מסיבות טובות.
התחלתי עבודה חדשה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים, ואני לגמרי מאושרת מכך ויחד עם זאת עמוסה מאוד, רגשית ופיזית.
העומס אינו מאפשר לי לתחזק את הבלוג ברמה שהייתי רוצה ולכן, בצער רב אני נאלצת להיפרד.
רציתי להודות לכל הקוראות הנאמנות שלי שעקבו באדיקות אחר הפוסטים מידי שבוע ופרגנו בתגובות חמות.
היה לי לעונג רב להצטלם ולכתוב ועוד יותר לקרוא את התגובות.
שיהיה לכולנו רק טוב ואל תפסיקו לחלום כי "לפעמים חלומות מתגשמים"...
באהבה, לירז


אני לובשת: סריג- גולף, חצאית- סבתא שושנה, מגפון- טו גו, מטפחת- סתם חנות בעיר (10 ש"ח).
תודה לעודד על הצילומים של היום ובכלל!!

7 תגובות:

  1. אחותי האהובה:
    עצוב עצוב עצוב!
    כ"כ נהנתי לקרוא ולעקוב מדי שבוע אחר הפוסטים
    היפהפיים שלך!
    ועם זאת אני שמחה בשל הנסיבות.
    איזה כיף לי שיש לי אותך בLIVE..
    I WISH YOU THE BEST!
    נשיקות, נופר.

    השבמחק
  2. Thanks Liraz, very soon, in the following.
    kisses

    השבמחק
  3. לירז המקסימה!
    תמיד היה כל כך נעים להכנס לבלוגיה ולראות אותך בשיא האלגנטיות והשיקיות - ראיה לכך שאמא במשרה מלאה יכולה להיות גם יפה ומלאה בסטייל.
    נהנתי לקרוא אותך! שיהיה לך המון הצלחה בעבודה החדשה ותקפצי לבקר אצלי :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  4. אכן עצוב, אבל כיאה לך את אוהבת לעשותדברים בצורה מושלמת ואם אינך יכולה... נהנתי לחכות לפוסטים שלך ולקבל השראה.
    שיהיה המון הצלחה בעבודתך השווה ואל תשכחי לדפוק הופעות...
    יפית

    השבמחק
  5. וואי וואי אחותי אני לא מאמינה שזהו!!!
    כאילו רק אתמול נכנסת מתלהבת למשרד במוקד וסיפרת שפתחת בלוג ונכנסנו התלהבנו וכתבנו.
    אבל אני יודעת כמה חיכית לעבודה הזו שאת עושה ואני בטוחה בעז"ה בהצלחתך אז לכי תעשי חייל וה' יהיה עמך. תהי בקשר ותבואי לבקר.
    אוהבת פזית

    השבמחק
  6. היי לירז, רק עכשו ראיתי שאת סוגרת את הבלוג, איך את עושה לנו דבר כזה? איך נתעדכן בבשורות החדשות של האופנה? איך נתפעל מהצירופים המהממים שיצרת עבורנו? אנחנו שמחים מאד שמצאת עבודה כלבבך ומאחלים לך הרבה הצלחה, אך זה לא מצדיק לזנוח אותנו. נסי למצוא איזו נישה להמשך אפילו בקטנה. אנו מתחננים. משפחת בן יהודה האוהבת

    השבמחק
  7. התחלות הן תמיד גם סוף של תקופה עוברת שאיתך נשארת..

    לירזוש המון הצלחה בעבודה החדשה, אני בטוחה שאת מהממת שם את כולם!!!

    אוהבת מאוד
    יונית

    השבמחק