23 בדצמבר 2010

Clothing layers



בתקופת מעבר חורפית זו הכי נכון להתלבש באופן מודולרי, כלומר בשכבות. הבקרים קפואים, הרכבים מחוממים, המשרדים ממוזגים ובצהריים ממש מזיעים, אז איך אפשר להחליט בכלל מה ללבוש?
מראה השכבות הוא פיתרון פרקטי ובעל אמירה אופנתית גם יחד.
כך עושים זאת נכון: לבשו חולצה קצרה או ארוכה מבד דקיק, שלבו מעל אפודה/ווסט או קרדיגן וקנחו במעיל קצר או ג'קט צמרוני שיחמם אתכם במעברים בין החוץ לפנים. מכנס קצר או חצאית ישתלבו טוב עם גרביון מלייקרה או מרשת בדיגום עדין. אקססוריז כמו תכשיט, חגורה או תיק תמיד יתקבלו בברכה.
מראה השכבות מאפשר לנו גם להשתעשע עם כמה צבעים ביחד, אך שימו לב- הדבר דורש חשיבה ותכנון מוקדם על מנת למנוע תאונות אופנתיות או מראה ליצני. מומלץ להתאמן קודם מול המראה.
שיהיה לכולם סופ"ש מקסים!


חולצה: ניו יורק (מאחותי), אפודה וגרביון: הוניגמן (שנהה שעברה), חצאית: forever 21, מעיל משובץ: פוקס (שנה שעברה), נעליים: to go.
תודה לעודד על הצילומים.

7 תגובות:

  1. אהבתי = לייק (:
    ואיזה כיף שאני לא צריכה להחליט מה יותר - ה"איך" שאת נראית או איך שאת כותבת .
    מדהימה ומיוחדת בלי שום ספק !

    השבמחק
  2. היי לירז,המראה מאד מוקפד ונעים. הגרביון ממש מתאים לז'קט. (אני צריכה גם להשתמש בשלי). לשיטה שהמלצת קוראים גם שיטת ה"בצל" -להתקלף כשחם-. אהבתי את התמונה עם פסי המדרכה שהשתלבו יפה עם הגוונים של המראה הכללי. את מפתיעה ומגוונת, אין עליך. תמשיכי כך. אוהבת, חנה

    השבמחק
  3. הי לירז
    מאוד יפה!
    אוהבת דבורה

    השבמחק
  4. אנונימית- תודה רבה. תגובתך ריגשה וחיממה את ליבי. חבל שאת אנונימית..
    חנהלה- אני מחכה כבר שתשתמשי בגרביון שקניתי לך, וחושבת עלייך בכל פעם שאני לובשת את שלי. מעניין שאהבת דווקא את התמונה עם פסי המדרכה, זאת בדיוק הסיבה בגללה בחרתי את הלוקיישן הנוכחי (אין ספק שאנחנו משדרות על אותו גל..). תודה על התגובה, אוהבת מאוד, לירז.
    דבורה- תודה יקירה. נשיקות..

    השבמחק
  5. דנה- איזה הורסת!!
    עודד יודע מה יש לו בידים?

    השבמחק
  6. Look fantastic.
    Love to you from Spain

    השבמחק
  7. כל המראה הצימרי הזה עושה חשק לחזור לניו יורק.
    אהבתי במיוחד את הג'קט המוצלח!!
    ראוי לציין שהחולצה היא מ MACY'S ועל כן כבודה במקומה מונח :) :)
    נשיקות נופר

    השבמחק